Thursday, September 17, 2009

Bir Məsihidən müsahibə - 1

Əziz dostlar. Azərbaycanın radiolarında ara-sıra isəviliklə bağlı məsihi kimi çıxış edən, daha çox internet forumlarda İsəviliklə bağlı mübahisələrdə yazılarına rastladığınız İlkindən müsahibə alıb bloqa yerləşdirmək istədim. Aşağıda müsahibənin birinci hissəsini oxuya bilərsiniz. Müsahibədə o, öz perspektivindən Azərbaycanda Məsihilik, İslam və onların durumu haqqında danışır.

1. İlkin, özünü təqdim et: kimsən, nəçisən, inancla necə və niyə maraqlanmağa başladın, necə oldu ki, məsihi oldun? Səni İsəviliyə çəkən nə oldu? Məsihiliyi qəbul etdikdən sonra bununla bağlı cəmiyyətdə çətinlikərin oldumu? Buna reaksiya necə oldu?
Adım İlkin Hüseyndir. Stomatoloqam. Öz sənətim üzrə işləyirəm. Həmişə iki sahədən- hüquq və tibbdən birini seçəcəyimi düşünürdüm, ikincisini seçdim. Bunlardan başqa, həmçinin yaradıcılığa- əsasən humanitar sahələrə və mövzulara dair kitablar oxumağa, yazıçılığa, qısa dalğalar diapazonu vasitəsi ilə uzaq radio qəbuluna, dizayn və incəsənət kompüter proqramlarına güclü marağım var.
Mənim mütaliyəyə həmişə güclü marağım olub, elə bir həftə olmur ki, imkan olan kimi gedib heç olmasa ən azı bir kitab almayım. Kitablara olan hədsiz marağım mənim Bibliyadan yan keçməyimə imkan verə bilməzdi. Mən də bir gün o kitabı götürüb oxumağa başladım. O kitabda bir uyğunluğa rast gəlməyə başladım- uyğunluq öncəki Bibliya kitablarında edilmiş peyğəmbərliklər sonrakı Bibliya kitablarında yerinə yetməsindən ibarətdir. Maraqlısı budur ki, bu kitab 1500 il ərzində 40-a yaxın müxtəlif müəlliflər tərəfindən yazılmışdır. Bu xüsusiyyətinə görə Bibliya yeganə kitabdır. Yerinə yetən peyğəmbərliklər sırasında ən çox diqqətimi çəkən İsa Məsih haqqında edilmiş peyğəmbərliklərdirlər ki, bu peyğəmbərliklərin arasında İsanın doğulacağı yer haqqında olandan ölümü haqqında olana qədər çoxlu yerinə yetmiş peyğəmbərliklər vardır. Mən öncə Bibliya kitablarının təhrif olunduğuna möhkəm inandığım üçün bu uyğunluqlara fikir vermirdim, başqa bir təlimin beynimə yeritdiyi Allahın kitablarının korlanması haqqında olan məntiqsiz nadanlıq o dərəcədə güclü idi ki, mən bu uyğunluqları da nə zamansa hansısa kilsənin Bibliya kitablarını təhrif edib uyğunlaşdırma aparması kimi anlayırdım. Lakin apardığım araşdırmalar, ağlım və məntiqim məni o nadanlıqdan xilas etdi və mən Allahın yolunu taparaq haqqa qovuşdum.
2. İslam və İsəvilik arasındakı münasibəti necə görürsən?
İsa Məsihin Ondan sonra gələcək olan dinlər və dini təlimlər haqqında nə dediyini Matta kitabının 24-cü başlığından oxumaq olar.
İslam və isəvilik arasında münasibət mormonizm və isəvilik, munizm və isəvilik, manixeylik və isəvilik, yeqovizm və isəvilik kimidir, yəni isəviliyin həmin təlimin yaranmasında rolu olsa da, isəvilikdən həmin təlimin yaradılmasında istifadə edilsə də, həmin təlim isəvilik deyil və çox zaman isəviliyin ziddinə gedir.
İslam İsa Məsihi simvolik olaraq bir peyğəmbər kimi qəbul edir, İncili bir ilahi kitab kimi guya qəbul edir, əslində isə islam isəvilikdən çox uzaqdır. İslamın isəvilik haqqında dediklərindən ən birincisi budur ki, guya islam Allahın kitablarına inanır. Allahın kitabları anlamı altında üç kitabı- Tövratı, Zəburu, İncili və bir neçə peyğəmbərə göndərilmiş beş-on suhufu bilir, qalan kitablardan isə heç nə söyləmir. Halbuki, Allahın kitabları o üç kitabla və beş-on suhufla bitmir. Görünür ki, Muhəmmədin haqqında ən çox eşitdiyi kitablar həmin kitablar olmuşlar. Qayıdaq başlanğıca, nəyə görə mən deyirəm “guya inanır”? Çünki islam əsil Bibliya kitablarına, müsəlmanların dili ilə desək, əsil Tövrata, əsil Zəbura və əsil İncilə deyil, islam, haqqında danışdığı guya göndəriləndən sonra təhrif olunmuş hansısa mifik kitablara inanır və həmin mifik kitablara Bibliya kitablarının adını qoyur, qısa dil ilə desək, islam əsil Tövrat, Zəbur və İncilə deyil, Muhəmmədin öz xəyalında yaratdığı və adlarını gerçək ilahi kitabların adları ilə adlandırdığı o mifik kitablara inanır. İslamın xristianlığın kitablarından tutmuş doqmalarına qədər olan xristianlığa qarşı iradları əsil xristianlığa qarşı deyil, Muhəmmədin xəyalında canlandırdığı illyuzor, xəyali xristianlığa qarşıdır. İslam Muhəmmədin xəyalındakı illyuzor xristianlıq obrazına qarşı mübarizə aparmaqdadır. Bir çox müsəlmanlar iddia edirlər ki, Bibliya kitabları təhrif olunub və Allah təhrif olunmuş kitabları bərpa etmək üçün Quranı göndərib. Eyni zamanda da iddia edirər ki, Bibliya kitablarında Muhəmməd haqqında peyğəmbərliklər var. Təhrif olunmuş hesab etdikləri kitablarda Muhəmməd haqqında axtarışlar etmək nə dərəcədə məntiqə uyğundur? Bu iddialara söykənərək bir çox müsəlmanlar milyonlarla məqalələr yazmış, minlərlə kitablar çap etmişdirlər. Lakin bir-birini son dərəcədə təkrarlayan o məqalə və kitabların heç biri heç nəyi sübut etmədən yalnız Quranın ayələrinə, islamın doqmalarına, eləcə də xristian dininə qarşı yazmış bəzi Qərb tənqidçilərinin və həmçinin də müsəlmanların Bibliyanı öz istəklərinə uyğun şəkildə anlamalarına əsaslanır. Halbuki tarix, arxeologiya, patreistika Bibliya kitablarının təhrif olunmadığını dəfələrlə sübut edib. Sual yaranır ki, bəlkə təhrif olunduğu iddia edilən Bibliya elə Quranın özüdür? Eləcə də Allahın kitablarının guya təhrif olunması haqqında iddiaya aid təbii olaraq məntiqə əsaslanmış iki sual meydana çıxır-
Dünyanı, Kainatı yaradıb qoruyan və gücü hər şeyə yetən Qadir Allah necə oldu ki, kitablarını qoruya bilmədi? Əgər qoruya bilmədisə, deməli o, Qadir Allah deyil, əgər Qadir deyilsə, deməli o, heç Allah da deyil, çünki Allahın xüsusiyyətlərindən biri də hər şeyə qadir olmasıdır. Və deməli, Allah yoxdur.
Bu suala başqa cür cavab verə bilərlər ki, Allah qoruya bilərdi, lakin qorumaq istəmədi, guya insanları imtahana, sınağa çəkmək üçün öz kitablarını, öz Sözlərini, yəni Haqqa çağıran kitabları, Haqqı susqun şəkildə qurban verdi. O kitablarda Allahın Sözü yazılıbsa, deməli o kitablarda Haqq yazılıb, çünki Allahın Sözü də Özü kimi Haqqdır. Əgər insanlar o kitabları təhrif edirlərsə, deməli, Haqqı təhrif edirlər. Bəs necə olur ki, Bibliya kitablarında həmin kitablardan bir hərfin də itməyəcəyini demiş, yerin və göyün keçib getdiyi halda Onun Sözlərinin keçib getməyəcəyini demiş Allah Öz Sözünün yazıldığı kitabların, Öz Sözünün korlanmasına imkan verdi? İbrahim dinləri teist dinlərdir, teist dinlərə görə isə Allah insanların həyatına və ümumiyyətlə dünya işlərinə qarışa bilər. Məhz buna görə də həmin dinlərin ardıcılları Allaha dualar edib Ondan yardım gözləyirlər. Bəs necə olur ki, dünya həyatına, insanların həyatına qarışan Allah Sözünün, kitablarının, Haqqın korlanmasına sakitcə durub baxdı? Haqqın təhrif edilməsinin qarşısını ala biləcəyi halda və hətta bunun qarşısının alacağına söz vermiş olduğu halda Haqqın korlanmasının qarşısını almayan allah Haqq ola bilməz, çünki o, özü Haqqın təhrif edilməsinə mane olmur, halbuki, mane ola bilərdi. Haqqı qoruya bildiyi halda onu qorumayan isə Haqq deyil. Deməli o allah Haqq deyil, Haqq deyilsə, deməli Allah da deyil, Allah da deyilsə, deməli yenə də Allah yoxdur.
Müsəlmanlar da məhz elə bir allaha inanırlar ki, o allah ya haqqı qoruya bilməyib, ya da qorumaq istəməyib. Elə bir allah isə insanı dindar olmaqdan çox ateizmə aparır.
3. Azərbaycanda İsəvilər və müsəlmanlar arasındakı münasibətlər necədir? Öz müşahidənə dayanaraqdan bu barədə nə söyləyə bilərsən?
Azərbaycanda isəvilər və müsəlmanlar arasında münasibət müxtəlif səviyyələrdədir. Bəzi müsəlmanlar separatçı mövqedən çıxış edib nəinki isəviləri, heç öz məzhəbindən olmayan müsəlmanları da sosial varlıq hesab etmirlər, onlarla ünsiyyətdən qaçırlar. Bəzi müsəlmanlar sırf ənənəyə əsaslanaraq ələxsus da sonradan isəviliyi seçənləri sevmirlər, bu zaman onlar unudurlar ki, isəvilik Azərbaycan torpaqlarında çiçəklənəndə, onların isəvi və zərdüşti ulu babaları heç türkdilli dildə də danışmırdılar.
Bəzi müsəlmanlar dini hər kəsin şəxsi işi hesab etdiyindən, hər kəslə, o cümlədən də isəvilərlə çox gözəl münasibətdədirlər, şəxsən mənim çox yaxın dostlarımdan biri də müsəlmandır.

No comments:

Post a Comment

gündəlikdə axtarış