“Həvari Peterin Birinci Məktubu”nda deyilir: “Sevimlilər, sizi
sınamaq üçün aranızda baş verən odlu imtahana sanki başınıza gələn qəribə bir
iş kimi təəccüb etməyin. Əksinə, Məsihin əzablarına nə qədər şərik olursunuzsa,
o qədər sevinin ki, Onun izzətli zühurunda hədsiz sevinəsiniz. Məsihin adına
görə təhqir olunsanız, siz nə bəxtiyarsınız! Çünki Allahın izzətli Ruhu üzərinizdə
qalır. Lakin heç biriniz qatil, oğru ya başqa cür cinayətkar kimi yaxud
başqalarının işinə qarışan şəxs kimi əzab çəkməsin. Amma əgər bir insan məsihçi
kimi əzab çəkirsə, qoy bundan utanmasın, bu adı daşıyaraq Allahı izzətləndirsin.”
(1 Peter 4:12-16)
Əgər bu suallar sizi İsa Məsihin Xoş Xəbərindən uzaqlaşdırırsa, onda
həvari Peterin yazdıqlarını yerində anlamamısınız söylənə bilər. Həvari Peter
bizi əzab çəkməyə həvəsləndirmir. Həvari Peter başımıza gələn və önlənməsi əlimizdə
olmayan əzablara necə yanaşmağı öyrədir. Mətnə diqqət edin. Birincisi, Həvari hər
cür əzabdan (qatil kimi haqlı cəzadan əzabı ya qiybətçi kimi dedi-qodudan çəkilən
anlamsız əzabı) deyil, sınaq kimi imtahan rolunda gələn əzabdan bəhs edir. Nəzərə
alaq ki, Həvari Peter bu məktubu Roma imperatorluğunda təqib olunan Xristianlara
yazıb və onlara düşdükləri şəraiti inanc baxış bucağından dəyərləndirməyi öyrədib.
Söhbət hər cür təqibdən yox, məhz inanc xatirinə təqibdən gedir. İkincisi, İsa Məsihi də
inancı üçün təqib ediblər. İsa Məsih isə başqalarına qulluq edərək, onları
xilas edərək əzab çəkib. Başqa sözlə, onun inancı dağıdıcı, məhvedici inanc
deyildi. O, insanların qurtuluşu və İlahiyə yaxınlaşmasına, özünün həmin yolda
özəl roluna inandığı üçün, dini elitanın qəbul etmədiyi sağaldan, sərbəstlik və
azadlıq gətirən möcüzələr göstərdiyi üçün təqib edilib. İsa Məsih yaxşı
inandığı və fədakar inancı üçün əcab çəkib. Bir Xristianın İsa Məsih kimi
inancı üçün təqib olunması, fədakar, yaxşılıq dolu inancı üçün təqib olunması
anlamına gəlir. Həmin yolda çəkilən əzab imtahandır. Üçüncüsü, yada salaq ki, bütün
insanlar istəsələr də, istəməsələr də necəsə, hardasa, kimləsə, nəyləsə bağlı əzab
çəkirlər. Az ya çox, bu hamının başına gəlir. Peterin öyrətdiyinə görə,
anlamsız, əxlaqsız, boş işlərə görə əzab çəkəcəyimizə inancımız üçün çəkilən əzabı
imtahan kimi dəyərləndirmək lazımdır, çünki bu bizə daha da yetkinləşməyə imkan
verir – Allahın Ruhu bizimlə qalır. Axı, insan həm də İlahinin Məbədidir və həmin
məbədin yaxşılıq, səmimi və sevən inanc üçün, başqalarının bağışlanması və
doğru yola gəlməsi üçün əzab çəkməsi Müqəddəs Ruhu həmin məbədə dəvət edir.
Bu əlbəttə Həvarinin öyrətdiyini tam açıqlamır, ancaq onun niyə İsa Məsih
yolunda və həqiqi sevgi, yaxşılıq üçün çəkilən əzabı boş görməməsini bir az da
olsa aydınlaşdırır.
Məsihdə çəkdiyiniz əzabdan utanmayın!
No comments:
Post a Comment