Kilisə
bina deyil. Kilisə kütlə də deyil. Kilisə İsa Məsihdə İlahini görmüş, Onun müjdəsinə
inanmış və İlahiyə tapınmaq üçün bir araya gələn insan icmasıdır. Əslində kilisənin
kilisə olması üçün insanların bir araya gəlməsi də o qədər vacib deyil,
baxmayaraq ki, kilisəni görmək, qavramaq üçün ən azından gözlə görünən bir
qrupa ehtiyac var.
Kilisə
sözü, qədim yunancadakı ekkaleo sözündən törənib. Oradan latıncaya keçib
ekklesia olub. Toplantı mənasına gəlir, hərfi mənasına varsaq bir yerdən başqa
yerə çağrılmaq anlamında bir məna yükü var bu sözün. Kilisə İsa Məsihin bu
dünyadan seçib ayırdığı, özünə doğru çağırdığı, çəkdiyi və bu mənada
çağrılmışların toplantısı kimi görülə bilər.
Kilisənin
ikinci anlamına, daha çox Xristian mistik ənənələrində rastlanır. Mistiklərin
işlətməsində kilisə İsa Məsihin bədəni, üzvü/üzvləri kimi görülür. Kilisə və ya
məsihilər bir arada İsa Məsihi oluşdururlar.
Baxış
bucağına bağlı olmadan bütün kilisələrdə ibadət, vəftiz, edilir, kasıblara yardım verilir, kəbin və
matəm mərasimləri olur, çörəkkəsmə ayini həyata keçirilir. Hər ölkənin, tarixi,
dini icmalarının xüsusiyyətləri də həmin ölkədəki kilisələrin necəliyini təyin
edir. Məsələn, Rusiyada kilisələr məscidlərə bənzəyir. Gedirsən, ibadətini
edirsən, ondan sonra da iş bitir. Orada kilisələrin geniş sosial funksiyaları,
sosial-içtimai həyatda aktiv yer alamaları az görülür. Bu xüsusiyyət Pravoslav
və Katolik kilisələrində geniş yayılıb. Protestant kilisələrində xüsusən də
ABŞ-dakı protestant kilisələri əksinə hərəkət edir. Onlar sadəcə ibadət qrupu,
yeri kimi deyil, həm də yerli içtimai və sosial həyatda aktiv rolu olan qruplar
kimi çalışırlar. Bəzi kilisələrin öz TV kanalları olur, başqalarının öz biznesi
var.
Hər
hansı bir Məsihi üçün kilisəyə getmək önəmlidi. Bu, özündə Tanrının nəfəsini
daşıdığına inanan başqa insanlarla görüşməyə onlarla dərin münasibət qurmağa və
ən əsası də İlahiyə kollektiv olaraq tapınmağa fürsət verir.
No comments:
Post a Comment